torsdag 19 april 2007

Jag slog sönder min fina tvålpump...

...och nu behöver jag uppenbarligen en ny. Hade tänkt mig den vita till badrummet och den blåvita till köket. Jag har letat ett tag efter en tvålpump till köket att ha diskmedel i, och den passar perfekt! Båda kommer från Indiska.

Något som nästan alltid är fult - och varför finns det i stort sett bara gulvita disktrasor från Wettex att få tag på numera?! - är disktrasor. De här från Granit är dock riktigt läckra, eller vad säger ni? Det kanske till och med kommer kännas lite skojigt att torka spisen i framtiden...

Och jag hoppas verkligen att jag får ordning på kameran snart! Ville visa lite saker här hemifrån men batterierna laddar ur sig blixtsnabbt så det funkar inte så bra just nu. Det verkar som om jag blir tvungen att läsa instruktionsboken tyvärr, det värsta jag vet.

Inga kommentarer: