tisdag 13 februari 2007

Det allra första inlägget!

Så har jag fixat mig en blogg, som alla andra också verkar göra. Det är redan roligt att skriva fast jag är på min andra mening!
Idag blev det ett break och det var därför jag kände att jag hade tid att skapa den här bloggen. Jag är sjuk och hemma från dagens föreläsning. Jättetråkigt att missa den men är man så här illamående så vill man inte vara bland folk.

Man får väl se det som positivt att det ger mig lite tid att hänga framför Blocket och leta skrivbord och skåp att ställa tv:n på. Idag kanske är min turdag! Jag letar efter något i äldre stil, vitt eller som kan målas vitt. Absolut inte något Ikeatrams!
Och så vill jag direkt önska mig fler länkar för inspiration och shopping! Jag har inte på långt när tillräckligt. Jag föredrar länkar till svenska bloggar och shoppar men allt är trevligt att titta igenom.

Inga kommentarer: