onsdag 14 februari 2007

Shoppingbesvikelse

Tänk att jag var på ett sånt härligt shoppinghumör och svängde förbi Stadsmissionen när jag var på väg att hämta hunden på dagis, och så... nada! Det var i och för sig en rätt äcklig gubbe där inne som inte slutade prata om hur nödig han var och på vilket sätt det kändes, så inspirationen flödade inte om man säger så. Såg ändå ingenting som riktigt föll mig i smaken och dessutom tyckte jag att det var dyrt! Jag är van vid Gotlandspriser för det är där jag gör mina allra flesta fynd, och kan inte låta bli att bli irriterad när det är mycket dyrare här i Stockholm. Så nu är jag sur för att jag inte har fått spendera pengar, men jag ville ändå inte handla något på Stadsmissionen. Sicket dilemma!

3 kommentarer:

Stina sa...

Här var det fint, ser jag. Kul att du tittade in på min sida. Roligt att du är här också. Kram Stina/ Hampo

Hem och Lycka sa...

Å vilken fin blogg du skapat! Ser fram emot fortsättningen!

kram Smajla/Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen till bloggvärlden!
Jag är ny jag med och detta är ju bara såå kul! Som att få ett gäng inredningstidningar hem i lådan gratis varje dag!

Smakfull blogg, jag återkommer!

Hälsn. Mari// Guldkant på Livet