onsdag 28 februari 2007

Bokrea!


Jag hinner knappt med min lilla söta blogg! Har så mycket i skolan nu och har inte hittat inspirationen bland alla mattetal jag för tillfället sliter mitt hår med.
Här kommer i alla fall dagens skörd från bokrean. Har knappt hunnit öppna böckerna men hoppas hinna med lite läsning i helgen. Råkade dessutom få med mig Lantliv och Antik och auktion hem och nu vet jag inte hur jag ska få tiden att räcka till... Jag har egentligen inte tid att läsa något annat än kurslitteratur (som jag också var tvungen att släpa hem idag, flera kilo tråkiga ekonomiböcker).

5 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Rensa i röran är verkligen inspirerande, själv har jag inte hunnit iväg till rean, hoppas att inte godbitarna är slut till helgen!

Lotta sa...

Tack för fina ord på min sida, och du, börja du samla så ska jag nog kunna hitta nått ställe här där du kan ställa undan sakerna! ;-)
Kram Lotta

Lavendel & Romantik sa...

Du kan ialafall få min träningsvärk, köket mjaaaa få se sen plugga nu så du blir färdig nån gång.....:-)..Kram/Majsan

Lavendel & Romantik sa...

Du får drick någe starkare typ wiskey eller nåt som man kan ha lite vatten i eller mugg med lock och sugrör....:-) kram/Majsan

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, och välkommen tillbaka! Å, jag höll alla dessa böcker i min hand, men utav dessa blev det bara Feng shiu boken som kom hem till mej, det var så mycket annat jag ville ha men den där "Lantliv i staden, och "Romantiskt.. vad de nu hette, de var det mycket nära att jag köpte, verkligt fina böcker!! Ha en bra helg önskar Mari.