söndag 25 februari 2007

Grinsöndag...

Jag är på riktigt uselt humör. Jag och Blocket har fått en fnurra på tråden. Jag hittade Skrivbordet. Det var helt underbart på bilden och jag skulle bara ha det. Blev lovad skrivbordet, fixade större bil för att frakta hem det och så ringde telefonen igen. Min nästan-affär slutade med att människan ringde tillbaka och hade glömt att hon hade lovat bort min möbel till någon annan.
Jag är så frustrerad för att jag inte hittar de rätta möblerna som jag nu har letat efter i flera månader. Jag har en bild i huvudet av hur de ska se ut men de verkar inte finnas i verkligheten. Och när de väl gör det så snor någon annan dem.
Jag längtar till vår och sommar då loppisar och auktioner kommer igång ordentligt, för måste jag väl ändå hitta rätt?

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Du har min fulla sympati! Man blir så otroligt besviken om ngt sådant händer! Men jag lovar dig, du kommer hitta ngt likande inom kort! Har du kollat i grannlänen?? Livet är tungt ibland...Önskar dig lycka till att hitta ett annat, likvärdigt!! // Mari.

Lotta sa...

Tycker så synd om dig! Hoppas verkligen att du hittar ditt skrivbord någon gång. Jag är faktiskt på jakt efter skrivbord också nu. Har ett nytt projekt på gång, berättar mer inne i shabby chic-tråden i kväll!

Kram Lotta

Mrs M sa...

Fy vad taskigt... jag hittade också ett fint skrivbord på blocket, men jag var för sent ute. Roligare med loppis... och auktioner, men de är tyvärr rätt sällsynta nu för tiden!