söndag 18 februari 2007

Sökandet efter inspiration


Jag har tenta på fredag och pluggar därför som en flitig liten gnu. Tog dock en paus idag och började gå igenom mina inredningstidningar och fota de bilder jag fastnade för, till nutida och framtida inspiration. Dessa sparar jag i en mapp i datorn så att jag har lätt att plocka fram dem, sorterade under respektive rum. Bjuder på en bild ur Allt i hemmet nr 11 2006 - här skulle jag gärna ligga hela kvällen med en bra bok! Tyvärr har vi bara världens minsta duschkabin hemma så det är svårt att åstadkomma bokläsning i badkaret här...

2 kommentarer:

hulukvarn sa...

vad kul med en ny blogg!! vi bor också på en liten yta, 60 kvm hus, vi ska bygga ut men inte än tyvärr.... foto på favoriterna kanske är något!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där lilla Gnun!

Mmmm, håller med, den som hade ett badkar ändå... har man haft det mycket förr i sitt liv så är det verkligt tungt att vara utan, finns väl inget underbarare än att lägga sig i ett varmt väldoftande bad, många levande ljus, och kanske ett kallt glas vin...

Lycka till emd tentan! // Mari.