fredag 11 maj 2007

Trevlig helg!

Jag drar till landet på Gotland över helgen för att koppla av. Jag ska inte bara lata mig - jag och pappa har lite att greja med på huset, men det blir ändå semester från vardagen. På söndag väntar auktion och den brukar vara om inte full av fynd, så åtminstone full av original...

Jag var på loppis i veckan och här ser ni mitt senaste tillskott till skålsamlingen. Plötsligt har jag fyra gotländska keramikskålar. Men jag borde ha fler, tycker ni inte? :-)

Ser även att jag är den sämsta fotografen i mannaminne, men det får ni ha överseende med för nu måste jag packa.





Ha en underbart skön helg allihop och må solen lysa så ni får ha solbrillor på er hela helgen!

8 kommentarer:

Stina sa...

Hoppas att du får det bra! Jättefina skålar! Kram Stina

Lotta sa...

Ha en jättehärlig helg på Gotland!
Superfina skålar!

Kram Lotta

Lime sa...

Ha en riktigt skön helg på Gotland! Själv ser jag fram emot en vecka på Samos :-)

♥ Pia... sa...

hej...fin skålar ..har själv 6 st av den övertsa bilden..köpt i Lund för tre år sedan...100:- älskar dessa skålar jättemycket..ha det så bra..PIA

Anonym sa...

Jag har precis kikat runt i din blogg och vad fint du har här. Ditt vita växthus gillar jag och skulle själv vilja ha ett i stugan i skärgården. Skulle passa alldeles utmärkt där !

Ha det bra !

Kram Kram

Stina sa...

Tack,söta och rara...
Du är alltid så snäll du.
Kram Stina

Anonym sa...

Jätte fina skålar du har fyndat och hoppas att du får en trevlig helg på Gotland !

Kram Kram
Carina

Stina sa...

Hehe...Tack, vännen! Det ska jag komma ihåg. Kram Stina