måndag 5 mars 2007

Imorgon blir det en liten Ikeatur...

...och jag har just upptäckt deras jättefina (nya?) vita porslin. Jag vill se om den här tekoppen med fat, Arv, ska få följa med mig hem. Tänk er lite födelsedagstårta på Trevlig tårtfat, lite godis i Arv skål och tända ljus i Arv Idyll ljusstakar.


Det är ju vår! Om nu någon har missat det... Vår balkong är inte vacker men jag ska göra allt jag kan för att den ska bli det. Det gör mycket med alla blommor som kommer så småningom men detta vita skydd gör det ännu finare.

9 kommentarer:

Stina sa...

Hej min lilla gullehöna. Förstår att du tycker att det blir roligt imorgon. Fusk!" ...tycker jag. Puss

Hem och Lycka sa...

Grattis till matten!! Hoppas du kan få investera i några snödroppar.. Och ser fram emot att se din balkong senare i vår!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha en bra tur till IKEA, de har massor av veckert numera! Mari.

Julias vita drömmar sa...

Å vad roligt med ikea, kan tipsa dig om söta vita virkade grytlappar. Köpte mig 4 st i lördags!

Lavendel & Romantik sa...

Ha det sååååååå kul på IKEA. min gubbe säjer oxå vad ska vi med det till.....ibland är dom ovanligt korkade....:-) kram/Majsan

Lotta sa...

Hej!
Det porslinet har jag missat helt, det var ju jättefint! Hoppas du har haft det trevligt på IKEA.

Och förresten, bra böcker har jag gott om, och vin finns det också, så du är välkommen in på min toalett! ;-)

Kram Lotta

Mrs M sa...

Fina saker från arv, gillar den serien...

Jordgubbar med mjölk sa...

Vilka ina saker. Jag har samma situation som dig bor i en tvåa med balkong, känns sååå litet! Du får väl tipsa mig om snygga saker till balkongen!

Josefine sa...

Åhh vilken fin blogg du har! Kul med balkongtips. Vart är det vita balkongskyddet ifrån? Kramar!