torsdag 8 mars 2007

Så blev det dags för mig...

Min vän Mia har utmanat mig!


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Jag kan absolut inte nynna. Det låter helt vansinnigt när jag försöker. Det märkliga är att jag faktiskt sjunger helt okej, men nynna är inte min grej uppenbarligen.
  2. Jag älskar att dansa hemma. Inte dansa fint då, utan dansa så galet jag bara kan, typ afrikanska myrsloksdansen (ni har väl sett Can't buy me love...?). Man blir glad av att dansa!
  3. Jag för långa ensidiga konversationer med min hund på promenaderna. Ibland ser jag inte att det kommer någon och då får jag skämmas.
  4. Jag är fullständigt besatt av Blocket och Tradera, lite pinsamt för jag kan halvspringa till datorn ibland om jag har glömt bort att någon auktion håller på att ta slut eller att det är prime time på Blocket. Men köper jag mycket...? Nej. Det är nästan ännu mer pinsamt, för vad hänger jag där för då?
  5. Jag är hopplöst förälskad i min blogg. Det är det roligaste jag har hittat på på länge!
  6. Jag har blivit en kvällsmänniska efter trettio vilket jag aldrig har varit tidigare, och det innebär tyvärr att jag inte skuttar upp ur sängen på morgonen. Jag har jättesvårt att ändra bilden av mig själv som morgonpigg till den här halvsovande ruggugglan som inte slår upp sina blå i onödan.

Jag utmanar Bodil, Katten Pejst, Mimmi, Jordgubbar med mjölk, Vita grindar och Pia. Heja heja!

Eftersom Katten Pejst redan hade fått en utmaning så utmanar jag även Smultronbuske.

7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hejsan...zorry redan gjort den för flera dar sedan ...men visst är det kula tt läsa alla tokigheter =egenheter som vi har för oss...ha det så gött...

Mrs M sa...

Oooops... nog är jag lite onormal ibland, men det här är klurigt :-)! Kram

Smultronbuske sa...

Nu är jag äntligen klar med min utmaning!

Hihi, det där med att prata med sin hund känner jag igen...

Smultronbuske sa...

Hihi ja visst är det härligt att fulsjunga! Det var ju riktigt roligt det här med "utmaningen"!

Stina sa...

Du är ju kul du. Ja, ungefär så kände man väl. Ha ha Kram Stina

Lotta sa...

Ja det är väl roligt med före-efter bilder. Fler skulle ha det tycker jag.

Ha en underbar helg!
Kram från Lotta

Stina sa...

Du min lilla äppelskrutta. Kom hem till mig och lär mig den där dansen. Verkar vara bra för viktnergång. Puss Stina